neval270071 benim doktorumun fikri beş dakika içinde değişti 😅 bana da eşime de kız gibi geldi bakalım hayırlısı olsun inşallah 😊 içime hep kız doğuyor. Eskiden beri hayalimdi. Bir yanım da oğlumu kaybettiğim için erkekten yana. İnşallah hakkımızda en hayırlısı olur yeter ki sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım 😊