Feyzaerturk aynı durum bende de var. Bende yağ sürüyorum, sabunla yıkıyorum vücudumu ama yine de kaşınıyor. Cildim normalde de kuru ama. Hep devam ediyor batma kaşıntı şeklinde, ve su da çok içiyorum. Aynı durumdan bende paylaşım yapmıştım ama pek etkili olmadı. Bu durumu yaşayan hamileler var .. 😔 11+3 üz.