Kızlar dünden beri ilk sezaryen yeri aşırı kaşınıyor. Sabah kalktığımda külot yapışmıştı oraya; baya sulanmış kesi yeri. Bugün beni gören herkes ‘ karnın inmiş ’ diyor. Sizce doğum yakın mı? Henüz erken; endişelenmeli miyim? Durduk yere 4 yıl önceki sezaryen yeri neden bu hale gelir anlamadım 🤔