papatya56 Yasemin5858 Canım bana hemşire buz koy demişti bende 14 haftadan beri vurulıyorum 32 haftalık olcam persembe gunu vurulcam bırakcam artık
tazebiranne_hg04 Yasemin5858 iğnenin dağılmasını sağla bende vuruluyorum iğneden sonra oraya uzunca masaj yap şişlik olmuyor
Serraee Yasemin5858 bana hemşire igneyi vuruldugun gün kolonyalı pamukla iyice bastır yay yoksa top gibi beze olarak kalır demişti vuruldugun aksam da yap bence