Annetaze Merhabalar 14 haftalık gebeliyim 1-2 gündür gögüs ucu sızlamalarım var bu durum başına gelen varmı ne yapsam rahatlatır neden oluyor bilgi verirmisiniz
Annetaze Ne yapsam rahatlatır um peki gögüslerim zaten büyüktü iyice şişti emzirdikten sonra gögüs şişliği iniyormu
FeriDee Annetaze emzirmeye gerek kalmadan düzeliyor şişliği gidiyo çok nadir sızlama oluyo ama. Kaçıncı ayda geçti hatırlamıyorum ama 4. 5. Aylarda geçmişti sanırım benimki.
Imaram3 Annetaze ay aynı ben zaten büyüktü şimdi yeni gebeyim iyice şişti duştan sonra da uçları kopacak derecede sızlıyor. Emzirme döneminde daha çok şişecek diyorlar korkuyorum 😥