Pozitifi aldıktan sonra eskisi kadar olmasada çıkıyorum bende. Yemeğe gidiyoruz, annemlere, bi kafeye gidip oturuyorum. Uzun süre ayakta kalmadığım sürece sorun olmuyor. Kendimi eve kapatmadım öyle. Ama tabi önceki gibi fellik fellik değilim 😂 zaten halsizlik olduğu için bazen kendi canım bile istemiyor