sydanrtk ben sancısız gittim.suni sancı ile her sancı geldiğinde hemen çömelip sancıyla ıkınırsanız, sancı aralarında sürekli yürüyüş yaparsanız açılma çok çabuk oluyor.Ebe bana dedi ki çocuk aşağıya inmeye çalışıyor oturduğun zaman ona engel oluyorsun ya yat ya yürü oturma.Gerçekten hiç oturmadım,ve bunları yaptım açılmam böyle hızlı ilerledi. Benim bebeğimin kafası o kadar büyüktü ki kanala girmedi inmedi yani sığmadı. Ben o yüzden açılmam 10 santim olmasına rağmen mecburi sezeryan oldum 17 saatin sonunda.Sağlıkla kucağıma aldım,miss kokuluma kavuştum ya hamdolsun, önemli olan o.Sende hiç stres yapma hep kavuşacağınız anı düşün 😍🥰
Sağlıkla gelsin inşallah