Kızlar iyi akşamlar konuyla biraz alakasız ama ben 18+3 günlük hamileyim ve kasıklarımda sancı var ama sanki böyle yumrtlamadöneminde yumurtalar büyük çatlar bi sancı yapar ya aynı öyle bu normalmidir 2 gündür felan var ara aea geliyor yürrken felan sanki kasıklarımda aşırı baskı var şişmiş gibi hissediyorum ve adet sancıları gibi sancımda oluyor ara ara yani gebeliğimi öğrendiğimden beri beni bırakmadı şu kasık karın ağrıları 🤔