Üç ay önce boş gebelikten kürtaj oldum bu ay ovülasyon testiyle yumurtlama takibi yaptım 11 gün geçti yumurtlamadan ağzımda değişik bi tat var çok susuyorum içiyorum geçmiyor şişkinliğim var yemek yiyorum saatlerce şişkinlik oluyor gaz sancım da var kasıklarda ve karın de batma var başım ağrıyor ara ara ve diş etlerim ilk gebeliğimdeki gibi şişti sürekli kanıyor sizce gebelik var mı kaset test yaptım dün negatif ama erken yaptım yumurtlamadan 11 gün geçti daha batada 3 gün var