Annebeybi İyi akşamlar. 40 hafta olduk bebiş ne kanala girdi ne açılma var kilosu da 4020gr gelesi yok sizde öyle oldumu neler yaptınız. Beklemelimiyim 41 haftaya kadar yoksa sezaryanmı olmalıyım?
ElifPeker06 Annebeybi valla buna doktor kara verir biz ne dersek doğru olmaz sanki 4 kilo olmuş maşallah bilemedim şimdi