Kızlar merhaba 29+6 haftalığım. Bugün sabah itibariyle ara ara göbek deligimin etrafında sancılar oldu ve söylemesi ayıp tuvalete gittiğimde çok koyu yeşildi. Normal mi doktora gitmeli miyim ? Biraz da mide bulantısı olmaya başladı. Kimseyide telaşlandırmak istemiyorum buraya yazayım dedim ilk