39+3’teyiz. İdrar yolu enfeksiyonu var. İdrar sancısı olmuyordu normalde ama son haftalarda arada oluyor. Bugün çokça oldu. İlk hamileliğim. Rahim kasılması buna benzer bişey değil dimi :) ayırt edememekten endişe ettim. İdrar sancısına benzer mi rahim kasılması?