gulsumnur Kızlar bugun 40+2 hftlık gebeyim bugun acilde Nst ye girdim az birsey sancı çıktı sonra alttan baktılar açılma yok dediler bir kaç saat sonra kahverengi kanamam oldu 2 defa normal midir
tazebiranne_hg04 gulsumnur alttan muayene sonrası da kanama oluyor ama nişan da olabilir siz tekrar gidin isterseniz