sinifcianne Kızlar sağlık ocakları hamilelere süt kartı veriyormuş kaçıncı haftada alıyoruz bilen var mı? Belli anlaşmalı marketlerden ücretsiz süt alınıyormuş?
BetlAkdenizKaymak sinifcianne sadece Kocaeli de olan bi uygulama canım başka illerde yok diye biliyorum hamileliğin son 3 ayı Doğumdan sonra ilk 3 ay toplamda 6 ay veriliyor aylık 20 tl bakiye yükleniyor bildiğim kadarıyla
Hanim78 sinifcianne cnm gebeliğin son uç ayı ve doğumdan sonra uç ay olmak üzere 6 ay belediyenin oradan kart çıkarılıyor onlar karta para yüklemesi yapıyor belirli bazı marketlerden aliniyor
Sunu Bende gebzedeyim. 25 haftalık hamileyim. Eylülün 18inde gel süt girişi yapacağız dedi ebe. Bende tam anlamadım ama sormadım da o nasıl bişey?
Hanim78 Sunu kart cikardin mi cnm sana bilgi vermediler mi hiç isterseniz sağlık ocağını arayıp sorun
Sunu Hanim78 bana sadece eylülün 18inde gel süt girişi yapacağız dediler. O zaman gidince öğrenecektim ama sayenizde öğrendim sağolun🤗