25.haftadayım dün biraz stresli bir gün geçirdim bugün bebeği nerdeyse hiç hissetmedim 1-2 kez belki cikolata vb de yedim ama son 4-5 saattir sanki hic birşey hissetmiyorum ben üzerine düstügüm icin mi acaba bilmiyorum bebeğim idrar kesesne baskı yapıyor aşağıda olduğu için mi yada bilmiyorum 2.hamileliğim ama 4 sene geçtiği ici pek hatırlamıyorum normal mi sizce ? Bebek hareketlerinde azalma var sanki kasık bölgemde ufak tefek hareketler alıyorum ama nadir