Petek98 Önceki gebeliğim erken doğumla son verildiği için bu gebeliğimde doktorum 13. Haftada serklaj önerdi.. Acılı mı? Sonrasında bir problem oluyor mu, günlük hayatı etkiliyor mu ? Birde dikiş esnasında uyuşturma oluyor değil mi? Tedirginim.. 😔
Acemianne__ Petek98 Geçmiş olsun bende cok bilmiyorum ama okudugum kadarıyla acı vs olmuyormuş. günlük hayatında tabi dikkat etmelisin ağır kaldırmamak bazen duruma göre yatak istirahati öneriyor doktorlar. Allah sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin
papatya56 Petek98 14+2 de oldum 31+6 haftalıgım dikiş atılırken uyutuldum 25 dk felan sürdü hiç bi acı hissetmedim
Barannbebek Petek98 25. Haftamda acil serklaj oldum. Belden aşağım uyuşturularak. Hiçbir acı hissetmedim. Sonrasında da iki gün çok hafif açık kahverengi akıntım olmuştu sonra geçti. 34+3 olduk çok şükür şuan. Benim haftam geç olduğu için riskliydi o yüzden sürekli yattım sadece tuvalet için kalktım yeni yeni yemeğimi koyuyorum öyle etrafı topluyorum biraz ağırlık baskı veya ağrı hissettiğim an yatıyorum yine. Sancınız olmazsa Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz rahat olun. Bir sürü serklajlı annelerimiz var yalnız değilsiniz 😊 bir de enfeksiyon kapmamak için çok dikkat edin.