Tualp13 Kızlar rapor parası doğumdan önce mi yatırıyorlar yoksa doğumdan sonra mı bu konuda bilgisi olan açıklama yapsın lütfen 😊
betulyc esradgn123 ben henüz doğurmadım doğumdan sonra ki izin bitişin de toplu yatacak dedi bana mutemetimiz
Tgbaktas Bana kızımda yarısı doğmadan yattı yarısından biraz fazla doğduktan snra yattı toplam 7 bin küsür civarıydı 2018 de