Kızlar iki gün önce spinal sezeryan oldum evdeym şuan yuruyebildgm kadr yürümeye calsyorm ama dikiş yerleri acayip yanıyor çakmak tutmussun gibi özellikle dikişin başı ve sonu Cok yanyor canımı yakyor bu yüzden de yuruyemiyorum sizdede oluyormu bu ne zaman geçer , normalmi böle çok yanması