Kızlar selam bu gün tam 35 haftalık hamileyim dün akşam kasık ağrım halsizlik ve pembe lekelenmem oldu ama bebek hareketlerinde bi sorun olmadığı için doktorum telaşlanma takip et dedi ama bu günde kasık ağrım vardı normal hayatıma devam edemiyorum oturup kalkarken zorlanıyorum şimdi yine pembe lekelenmem gelmiş bu tarz bi durum yaşayan var mı normal mi acaba