-ir3m Rabbim yardım etsin inşallah. Sizin yine 34 olmuş şükür 🙏 Ben 30 hafta iken sancım oldu birdenbire, hiçbir sorun yokken. Sancılar çok sıklaştı gece sabaha kadar bekledim o halde kızıyorum kendime. Sabah gittim düzenli sancılar çıktı yatış yapıldı ciğer geliştirici vuruldu 2 doz, serumlar ve proluton iğne yapıldı. Sancılar biraz daha azalıp düzensizleşince çıktım 4 gündür evdeyim bugün yine sık hissettim yine nstde sancı çıktı doktorum progestan vermişti arttırdı 2 ye çıkardı. İnşallah 36 haftaları görürüz ne kadar karnımızda dursa evladımız o kadar iyi çok korkuyorum ağlıyorum Rabbim yardım etsin bizlere