GebeHanim_ AysunUgur ay bende internette öyle okudum İstanbul da akşam okuyo çok geç değil mi ramazanda
GebeHanim_ HilalEyce aynen bende öyle biliyorum ama birkaç kişi alındı falan kontrol edin deyince şaşırdım