Küçük kırmızı lekeler ve yoğun kaşıntı varsa muhakkak doktora gidin çatlak vs die bende erteledim dayanılmaz bir hal aldı kaşıntı, gittim ve kan değerlerime bakıldı ve şuan hala haftalik bakılıyor önemli bir durum. Gebelik kolestazı die sadece gebeliğe özgü bir rahatsızlık var takipli olmak gerekiyor bende kolestaz çıkmadı ancak alerji ilacı ve dermatoloji hocasının verdiği kremler sayesinde bir kaç gündür azaldı kesinlikle hepsi çatlak kaşıntısı değil