Daha önce post açmıstim,başına böyle bir durum gelen var mı varsa iyi ya da kötü yazabilir mi mutlaka.7 haftalık hamileyim,kalp atışı için doktora gittim sesi duydum fakat çok çok ciliz ve yavaştı,vajinal de bakıldı.120 140 civarı olması gerekirken 97 98 civarı çıktı.Doktorum bir sürü açıklama yaptı tabi beklenenden biraz az bu da bizi düşündürür dedi kese oluşumu tutunma vs güzel düşük riski görünmüyor fakat kalp hızı yavaş 1 hafta sonra yine bakalım dedi.Tabi bu bi hafta benim için geçmiyor🤷♀️