ebru23 Busra011 normal bazilarinin erken geliyomus ama doktoruna bi sor fazla akarsa doguma kadar kalirsa sertlesebilir. bide sagarsan galiba saklaman lazim kolostrum yazamasamda 😂😂 sutu ilk geliyo diye biliyorum
SweetBaby Busra011 24 haftalıkken geldi benim süt hormanlarım çok iyimiş dile getirme gayet güzel bişey dedi
Seyhan34 Busra011 süt normalde doğumdan sonra gelir bir tanıdığım 6 aylık hamileyken sütü gelmeye başladı hemde bayağ geliyordu sonra caktırmadan sordum kocası belliki çok emiyor ve süte erken hazırlandı göğüsleri