As7 Merhaba, kamuda çalışıyorum şu anda ücretsiz izindeyim.ücretsiz izni yarıda kesip 1 gün iş bası yapıp rapor alacağım.doktora kontrole gittiğim gün için mi rapor yazıyor yoksa ertesi günden mi baslatıyor raporu?