Secil0127 Kızlar 38+2 deyim çok fazla kasık ve bel ağrım var aşağı doğru da baskı hissediyorum ama onun dışında belirtim yok yani nişanım veya suyum gelmedi benim durumumda olan var mı
Estrella Secil0127 bir şey batıyor aşağı baskılıyor gibi oluyor bir de değil mi o çok oluyor bende bu ara. 38+3üm
gzdesra Secil0127 bende de oldu aynısı ama nst de sancı çıkmadı. Düzenli değil de ağrının girip çıkması ve zamanla şiddetinin artması lazım dedi hemşire
Secil0127 azraa12 doktora sorduğumda sancılarını takip et düzenli olunca gel diyor ama anlamıyorum ki hep Bi ağrı var kasığımda falan bazen şiddetleniyor ama geçmiyor
Secil0127 gzdesra aynen benim de nst de sancım yoktu salı günü kontrolüm var ama ağrı bazen şiddetli oluyor anlam veremedim
Estrella Secil0127 hah onu diyorum böyle bir şey kaçıverecekmiş gibi bir ağırlık biniyor sanki anlık tuhaf bir his benim bebito kanala da inmemişti daha ya niye öyle oluyor ki
Secil0127 Estrella aynen ama günde en az yarım saat yürümen gerekiyor dedi benim yürümesem de ağrıyor o yüzden yürüyorum 😅