Merhabalar normalde bu hafta ikeadan beşik ve dolap almk için Tekirdağ’dan İstanbula gidecektik fakat eşimin mesaisinden dolayı gidemedik malum haftyada ramazan başlıyor bizde internet üzerinde alışveriş yapalım dedik ama bilginize ihtiycm var ikea internet alışverişi yapıp kargosunda sorun yaşayan oldumu?İnternette horoz lojistik firmasının getirdiğini geç geldiğini yanlış geldiğini fln yazmışlar şikayetler bir sürü tereddütte kaldm 🥺
Zaten aracımız yok İkeayada gitsek ordan kndimiz alıp nakliye ücretini ödeyip kapıya glmesi için talep oluşturacaktık.Velhasıl ikea kargosu hakkında bilgi sahibi olan varmı ❤️❤️