Bklrmrym18 akıntı hamilelikte olan bişey zaten birde fitil kullandığın için ekstra bir akıntı oluyor fitili koyduktan sonra hemen kalmayın en az yarım saat 1 saat yatın. Zaten ilaç fazlalığı atıyor dışarı. Ben gece yatmadan önce koyuyordum, sabah kalktığımda hemen akıyordu. Baş dönmesi bende yaşamıştım hatta ağızdan aldığım ilk gün tansiyonum çok düşmüştü bunlar normal şeyler zaten gebelikten dolayı baş dönmesi yaşabilirsin. Ağrılarınızda çok şiddetli değilse kanamayla birlikte olmuyorsa normaldir diye düşünüyorum 27 haftalığım hala kasıklarım ağrır, rahim büyüyor çünkü. Ama yine de dikkatli olmakta fayda var. Bol bol dinlenin çok geçmiş olsun