Mavisinannesi2 Hamişler ya ben acı çok seviyorum yediğimde de kendimi suçlu görüyorum bebeğimin ağzı yandı diyorum sizdede oluyor mu🤣🤣🤣🤣🤣
Cananyildiz Mavisinannesi2 acının bebeğe bir zararı yok 😂 siz sorun yaşamıyosaniz mide ve bağırsak anlamında bir zararı yok bende acı çok canım istiyor yiyorum 😅
Busraaltsoy Mavisinannesi2 ayyy benim ağzıma azıcık acılı bisey gelse midem öyle kötü yanıyor ki gece bile yatamıyorum 😰 ama acı yemek yemeyi özledim ya 😂30+4 haftalık bende
Mavisinannesi2 Cananyildiz espiri olarak dedim ya ama çok seviyorum valla vazgeçemiyorum acı bana yasak ama sıkıntıyı ben çeksemde yiyorum😂😂😂