Merhaba. Bayanlar yarın tam ,20 haftalık oluyoruz ,1 nisanda Dr kontrolum var. Adana’da özel bir hastaneye ve adı duyulan iyi bir Dr a gidiyorm . Dr iyi biri ama biraz sakin kontrol sırasında. Aman aman bilgi edinemiyorum ben sorunca anca cevap alabliyorum 16 haftalkk iken cinsiyet öğrendim. Zaten ekrandan bebeğin ayaklarını herseyini görüyorum ama bana bak bu elleri hiç demedi kendi kendi ölçüyor ben soruyorm kaç boyu kilosu herşey iyi diyor güzel gelişmiş diyor bu kadar dlktorun yapısı oldukça sakin ben ise baya evhamli biriyim. 16. Haftalkk iken bebek aşağı gelmis çok ayakta kalmışsın dedi uzan dinlen dedi progestan verdi 1 aylık oda biticek bu hafta. Size doktoru degistirmelimiyim ne yapmalıyım. Doktorada nasıl davrancam ne dicem bilmiyorum bu konuda . ikili tarama testi yapti üçlü için birşey demedi sanırım günü geçti detaylı içinde bahsetmedi hiç ne yapablirim