Kızlar merhaba buraya okadar çok gelmek istiyodum ki sonunda dedim sonunda 10 gin gecikti adetim ama test yaptığımda geç çıktı ikinci cizgim ve bulanık çıktı bende 2 gün sonra kan verdim kanda negatif gibi bisi dedi doktor 5ustu hamilelik olur dedi kn benim kanım 6 buçuk çıkmış dedi tam emin değiliz pazartesi akşamı sonuçlarımi alamaya gidecekmiş bana dua edin olur mu çok ihtiyacım var 3 yaşında oğlum kardeş istiyoruz lütfen bilgisi olanlar beni aydınlatın şimdiden teşekkür ederim 🥰