Ucarbabyy https://resimyukle.io/r/bIqd5pznc8 https://resimyukle.io/r/hkqTgLRLiQ Merhabalar cinsiyet tahmini yapabilir misiniz acaba ben çok merak ediyorum da doktorumuzun bir tahmini var ama net değil tam şimdiden teşekkür ederim ☺️
Mrvbebk La_Liberte canim bana da bakabilirmisin https://imgyukle.com/i/EMv6zc https://imgyukle.com/i/EMv4Yt
La_Liberte Ucarbabyy nubu erkek nubu bence yüksek ihtimal erkek olduğunu öğreneceksiniz 😊 sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Ucarbabyy La_Liberte teşekkür ederim Allah hepimizin kucağına almayı nasip etsin ilk çoçuğum kız erkek ayrım etmiyorum Allah hayırlısını versin inşallah ama merak ediyor insan 😊😊
La_Liberte yineyenidenanneoluyorum7 ben de bazen anlayamıyordum 🙈 bazıları çok belli ama bazılarını çözemiyorum. Çözebilsem başta kendi bebişimi çözerdim 😅 11-13 haftaları arasında bir çıkıntı oluyor o düz olursa kız daha yukarı doğru olursa erkekmiş. Doktor bile 5 dk içinde nuba göre bir erkek dedi bir kız 😅
La_Liberte Ucarbabyy amin inşallah. çok haklısınız tabii ki fark etmez ama insan merak etmeden duramıyor 😊
ezgimm0027 La_Liberte banada bakar mısınız 🥰 https://imgyukle.com/i/EMeC50 https://imgyukle.com/i/EMeSGv
La_Liberte Meowduman çok iyi anlıyorum diyemem 🙈 kendi bebişimi bir türlü çözemedim. Bazen çok net görünüyor nubu o zaman tahmin ediyorum. Sizde se nubu göremedim ama çıkıntı yok kız gibi 😊 sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Meowduman La_Liberte terzi kendi söküğünü dikemezmiş🙈 çok teşekkür ederim bir oğlum var, inşallah sağlıklı bı kızım olur☺️ sizinde gönlünüze göre versin Allah ☺️