Arkadaşlar iyi akşamlar, 12+3 gebeyim yediğim yemekler beni sanki hiç doyurmuyor midem de bir kurt sanki midemi yiyor sürekli aç hissi var dikkat etmeye çalışıyorum ama o da mideme ağrı bulantı gibi yapıyor zaten kiloluyum Allahtan boyum var şimdiden böyleyse ilerde çok daha kötü olmaz mı? şimdiden aç olmam böyle hissetmem normal mi?