gamzenurbozdere 13+4 günlük hamileyim bi sıkıntımız yok suanlık cok sukur ama karnım sanki haddinden fazla buyuk neden normal
HilalEyce gamzenurbozdere hazımsızlıktan kaynaklı olabilir. 14. Haftaya kadar benim de öyleydi. İleri zamanda düzelir büyük ihtimalle
ErdoganGamze gamzenurbozdere Bende tam 13 haftalık. 62 kg ile hamile kaldım. Karnımı görseniz 4-5 aylık denir yani. Gaz problemi var bende en başından beri. Ondan kaynaklıdır diye düşünüyorum
Sarahh gamzenurbozdere ilk gebelik mi? Eveğ 2 ve ya 3 se karın birinci hamileliğe göre daha çabuk büyüyor ben 9 haftalık hamileyim ilk hamileliğimde 4 ayında bu büyüklükteydi
susam111 gamzenurbozdere aramızda 1 gün var 😍 bende 13+5 . Benimde öyle merak etmeyin top koymuş gibi 😂 bende nasıl olsa hamileyim diye iyice çıkarıyom 😂😂
gamzenurbozdere HilalEyce dogrudur hazımsızlık cok ilk zamanlar daha coktu şimdi biraz rabattım ama arada şişkinlik oluyor şuanda öleyim ya
gamzenurbozdere ErdoganGamze benimde başından beri ga problemi var ilk zamanlar coktu şimdi o kadar degıl progeatan kullanıyordum o yapıyordu daha cok sporu ve diyeti hamıle oldugumu ögrendım bıraktım kendımı yemeye verdım 63 le kaldım suan 68 im
gamzenurbozdere Sarahh üçüncü ama dünyaya getırdıgım yok ikizlerim vardı 18 haftalıkken sonlandırmak zorunda kaldık o zmn bıle cok buyuktu karnım ıkız dedık bununda kardeslerınden farkı yok 😂
gamzenurbozdere susam111 aynen öle valla benımde öle foto koyacaktımda koyamadım eşim kıskanıyor gıyındıgın zaman nazar degecek dıye kızıyor 🤣
Sarahh gamzenurbozdere ister istemez dünyaya getirmesenizde hamilelik yaşamışsınız kaslar gevşediği için daha erken karın büyüyor