Yine de siz siz olun yemeyin mantar 🙄🙄 ben cuma günü yedim ertesi gün akşamı hastaneye gittim acile 😔😔 karnıma feci şekilde kramplar giriyordu taş felan düşürüyorum sandım o derece kötüydüm çok şükür şimdi iyiyim yediklerimi sordu mantar yediğimi söyledim ondan kaynaklanmıştır dedi bazen bozuk olsa bile ev halkı anlamaz hamilelilerde daha çabuk belirti olurmuş 😔 bebeğim iyi çok şükür Onu da görmüş olduk 😌