Damlacaa Kizlar deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim, lekelenme var ağır kanama yok. Progesteron içeren iğne vurdular, haftada bir vurulacak dediler. Süreci bana anlatır mısınız ve ne zamana geçiyor düzenli tedaviyle
_ozlmm Damlacaa kuzum benim 6 haftalık iken başladı lekelenme olarak ve kanamaya döndü bi iki kez pembe olarak geldi acile gittim ilaç tedavisine başlandı duphaston verdi ama bana fayda etmedi hep gelmeye başladı regl gibi pedim doluyor idi doktor değiştirdim progestan verdi sabah akşam kullandım 9.haftam da tamamen kesildi şuan da 10 haftalığım çok şükür gelmiyor kese arka kanaması olarak bana da var demişti bu hafta kontrolüm de oda çıkmadı ilacım günde bire düştü ve bu süreçte önemli olan bolca su içmek ağır iş yapmamak dinlenmek bu arada bizim kan uyuşmazlığımız vardı ilk lekelenmem ondan kaynaklı da olduğunu söylediler
Ozlemynss Damlacaa doktorum 6 haftalıkken kese etrafında kanama alanları olduğunu söyledi 5.ayıma kadar Progestan fitil kullandım sonrasında da pruluton iğne vuruldum 34.haftaya kadar
Gizemklc Damlacaa aynı durum bendede oldu progestan ve proloton iğne kullandım 2 hafta içerisinde geçti ama dinlenmek çok önemli ben 2 hafta hiç yormadim kendini ilaçlarla hemen atlattım inşallah seninde hemen geçer