Bebegimm111 ilk gebeligimde 65 ile kalıp 100 ile doğuma girdim iki senelik emzirme sonunda 105 kiloydum emzirmeyi bırakınca bir buçuk senede 79 q düştüm gebe kaldım 18. Haftamdayim 89 oldum yani bunye alıyorsa yapcak bişey yok ama veriliyor mu tabiki de dikkat edildiği sağlık problemi olmadığı sürece hamile iken bile kilo verilir ki kaldı ki doğumdan sonra bence arkadaşa doktor kilo almasin diye gözünü korkutmak istemiş ama saçma bı taktik ters tepiyor bende aynısını yaşadım sağlık herşeyin başı kimse kiloyu takmasin evet sağlık için kilo kontrolu şart ama kilo herşey değil herşey anneninde bebeğinde sağlığı gerisi bugün olmasa da yarın elbet halloluyor yeter ki sağlık olsun