Busrademirrr Merhaba güzel anneler 🤗 31.08.2018’de 39+0. haftamda güzeller güzeli meleğimi doğurdum🤲🏻 Heycanla bekleyen annelere doğum hikayemi anlatmak istiyorum🤗🤗 31 ağustos gecesi ve yine bende uyku denen bir şey yok ( malum kocaman karın ve aşırı bunaltan havalar ) eşimle beraber film izlemeye karar verdik... filmin ortalarına doğru altıma kaçırdım sandım 🙄 aman bir de baktım ne göreyim suyum geliyorrr😱 tabi biz ufak bi panik yaşadık o an😊 eşim hemen annemi uyandırdı ve biz tuttuk hastanenin yolunuuuu 🚗 Yolda giderken de suyum gelmeye devam etti ve ben sırılsıklam vaziyette hastaneye vardım.. Sonrasında doğumhaneye çıktık hemen, nöbetçi doktor muayene etti ve 2 cm açıklığım olduğunu söyledi. Bu arada saat sabaha karşı 03:00 idi.. Sancı odasına geçip nstye bağlandım, herhangi bir sancım yoktu ama nstde hafif sancılar çıkıyordu. Beni yoran ya da ağrı hissettiğim bir durum olmadığı için sabah saatini beklemeye başladım kendi doktorum kontrolünde Doğum yapmak da istiyordum zaten. Sabah 09:00’da doktorum geldi, beni muayene etti açıklığım 4 cm olmuştu. Saat 11e kadar bekledik açılma 1 cm daha büyüdü yani 5 cm olmuştu ama takviye gerekiyordu bana.. En ufak dozda suni sancı takıldı bana ama tatlı hemşiremiz damarımı patlattığı için yine sancılanmadıgımı düşündüm ve ne güçlü kadınmışım beee diye kendimle övündüm😂 bir de baktık ki elimin üstünden felaket kanlar boşalıyor😞 neyse damar yolu yeniden açıldı falan derken saat oldu 12 ve sancıları artık hissetmeye başladımmmmm🤲🏻 2 saat çektiğim sancıyla açıklığım 10 cm’e Ulaştı fakat bebeğin kafası aşağıya inmemişti, bunun için hemen sıcak duşa soktular beni ve pilates topunda zıplamaya başladım.. Nihayet bebeğim doğuma hazır hale geldi ve geçtim Doğum masasınaa 😶 Ikınma hissim de gelmişti hemen ardından yarım saat ıkınmayla ancak geldi bebeğim dünyaya 👼🏻 Bir de baktım ne göreyim kucağıma konan bir bebek❤️ O benim bebeğimdi bembeyaz pamuk gibi geldi güzel kızım🌸 Her şey orda bitmişti ne yorgunluk ne sancı ❤️ Her gün forumda doğum hikayelerini okur allahım bana da kısmet et derdim🤲🏻 Şimdiki duam da benim hikayemi okuyan tüm annelerin hayırlısıyla doğurması🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
HamisMervis Busrademirrr aynen güzel Doğum allahım hepimize böyle kolay ilerleyen Doğum nasip etsin inşallah 🤭🤭🙏🙏🙏 rabbim hayırlısıyla sağlıkla büyütmek nasip etsin ☺️
Dmtkc Busrademirrr ne guzel bir dogum olmus masallah😍allahim bize de nasip etsin insallah 🙏saglikli buyusun bebeginiz🙏
muhteriz Allah analı babalı büyütsün 🌸 Damar yolundan korktuğum kadar Doğumdan korkmuyorum galiba damarımı patlatmış kısmını okuyunca içim çekildi ama ıkınma yerlerini güle güle okuyorum 😂