2.5 yıllık evliyim bebek istiyorduk olmadı tedaviye başladık aşılama başlandı ilk aşilamam tutmadı Martin 11de 2ci aşilamam yapıldı 24martda adet dönemim olucakti dayanamadım 23martda kan tahlili yaptırdım hiç beklemiyordum ama beta HCG 91.1 çıkmıştı doktor eşimin yanında söyledi hamile olduğumu şok oldum şaşırdım o an hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım çok güzel bir duygu Allah’ım arzusunda olanra nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻