Ilkbebegim00 Kizlar ben bebege ozel deterjan almadm smdi bu ilk giyecegi hastane cikisi vesayre diger esyalarni neyle yikayaym az bisi tursil koysam olmazmi zaten dogumuma var dha 33 haftalgm smdi
0103qsf Ilkbebegim00 canm deterjan konusunda birsey diyemem ama 33 hafta az degl bncr yap yavaştan insan zamanla ağırlaşıyor köşede dursun bende 33 haftalikken yapmstm
hunilimom Ilkbebegim00 yanı granül sabun almak daha mantıklı kokusu olmuyor ben 3 yıldır granül kullanıyorum elitlerin görümcem felan normal bizim kullandığımız deterjanlarla yıkıyor tercih size kalmış bişe diyemem yada bi hacı Şakir felan alıp rendeleyip kullanın zaten çantasını haZirlicaksiniz
Nilufar_1996 Ilkbebegim00 zaten daha kullanılmamış deterjansiz 30 derecede yika sadece tozunu alsin maksat
Ilkbebegim00 0103qsf haklsn bende smdk kiyafeeri makineye atp cantami hazrlyaym dedim ama iste deterjanm yok dedim acaba cok az makine tursille yikasam sorun olurmu ütülycem arkasndan
Nilufar_1996 Ilkbebegim00 Aynen ben öyle yapmıştım. Şimdi hacı Şakirin granül deterjaniyla yıkıyorum. 30 derecede yika küçülmesinler fazla
asel35ece Ilkbebegim00 sabun tozu kullanabilirsin ben ilk kızımda da sabun tozuyla yıkadım 33 hafta da erken değil gittikçe ağırlaşıyo insan yıka ütüle çanta hazırla vs derken epey oylanacaksın bir an önce yap bence