Hastane çantamı bende dün hazırladım canım , bir tane 10 lu isimli hastane çıkışı , ilk doğduğunda kızıma giydirmeleri için 5 li hastane çıkışı koydum penye battaniye ile ilk kıyafetleri genelde kirleniyormuş .. bir tane yedek 5 li çıkış koydum kapattım çantayı sonra ne olur ne olmaz dedim bir tane beyaz zıbın ile yenidogan tulum koydum dedim fazla olsun eksik olmasın :) sanada fikir olur belki :)