Esma70 açıkçası ben neredeyse bütün gün kaşınıyordum, ama başlangıçta 24 saat kaşınmadım dalga dalga kaşınma oluyordu tabi ona rağmen gün içerisinde de hep bir rahatsızlık hissi, hep bir şuramı da kaşısam ihtiyacı oluyordu ama dayanamayıp çılgın gibi kaşındığım zamanlar genelde geceleriydi. Karaciğer enzimleri ve safra değerleri yükseldikçe kaşınma artıyor. Doktorum önce gebelikten kaynaklı kaşınma da olabilir dedi ama tahlil sonuclarıma göre kolestaz teşhisi kondu. İnşallah sizde yoktur, gebelikten kaynakli bir kaşınmadır🙏🏼 Özellikle karın bölgesi gerildiği için zaten kaşınır o normal. Ayak altı , el içi , kolların dirsekle bilek arasındaki kısmının yogun kaşınması kolestaz şüphesini arttırıyor. Parmak uclarım bile kasınıyordu, incelip hassaslaşmıştı derim resmen🥲 ya tabi dünyanın sonu değil Rabbim dermansız dert vermesin ama bu safra değerinin yükselmesi bebeğin kalbini etkiliyormus, 37. Haftayı geçirmemeye özen gösteriyoruz dedi doktorum sonrası riskli olabiliyormus. O nedenle 36+6’da aldı bebişi, ablam da 37+4’te aynı sıkıntıdan sezaryen olmustu. Sağlıkla kavustuk bebeklerimize ama kavusana kadar hep bir hareket takibi, hep bir stres, bol bol nst ile geçti 🥲