Benim hamile kaldığım ay sarı akıntım vardı ve ilk aylar da hep oldu. Doktor biliyor en iyisini, isterseniz bi muayene olun. İlk aylar gittiğim doktorum normal demişti. Sonra değiştirdim doktorumu, sarı akıntıdan bahsettim çünkü çok artmıştı. Enfeksiyon varmış meğer, antibiyotik fitil kullandım. Muayene şart yani