Sakyol12 Kızlar 33+4 olduk tansiyon 14/9 çıkıyo bir haftadr takip ediyorum doktorum günde 2 kez kullan dedi bi zararı bar mıdır önceden kullanıp zararını gören var mı çünkü gebelikte herhangi bir sorun olup olmadğı bilinmiyo
Elifsnm Sakyol12 bende 37 haftalikken başladım günde 6 tane benimki ama bir sıkıntı yaşamadım şuanda 39 haftalik olduk
yukss95 Sakyol12 merhaba geçmiş olsun öncelikle, ben hamileliğimin başından beri günde 3 adet kullanıyorum. Şuan 34. Haftadayım ve çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım🌸
Buket1906 Sakyol12 canım ben 18 haftadan 37 haftaya kadar kullandım çok şükür bebeğim 10 aylık oldu hiç bir zarari yok sağlıklı doğdu güvenle içebilirsin
prensannesi1649 Sakyol12 bende kullanıyorum 27 haftadan beri benim tansiyonum da 16/4 çıkıyor şu anda 38 haftaligim doktorum sorun olmadığını kullanmaya devam etmem gerektiğini söylüyor
Sakyol12 Elifsnm bebeğe zararının olduğu söyleniyo bende kullanmadım hala açıkçası korkuyorum umarım kötü bi etkisi yoktur
Elifsnm Sakyol12 sordum araştırdım bebeğebilinen etkisi yok ama tansiyon daha tehlikeli başka türlü kontrol altına alinmiyor tuzsuz da yesen diyet de yapsan bence kullanmalısın.. ama tercih senin tabi
Sakyol12 yukss95 çok teşekkür ederim sizede geçmiş olsun 🙏🏻 Vicdan azabı duyuyorum kullandığım için ama cevabınız beni rahatlattı sağolun 🥰🙏🏻
Buket1906 kubra1_1 normal olacaktı ama tansiyon stres yapınca bebeğin kalp atışı Yavaşlayınca sezeryan oldum
prensannesi1649 Sakyol12 bazen ben tuz da hiç kullanmıyorum ama benim kalp sorunum var kalp kapakciklarimda açıklık var ondan tansiyon yapıyor
kubra1_1 Bende kullanıyorum ve doktor tehlikeye atmamak için sezeryan olmalısın dedi bu hafta doğumum olacak dua edin bana da olur mu sağlıkla kavuşalım bebeğimle 🤲🏼