elmaliiturtaa ben de 3 aylıktan sonra hep vardı enfeksiyon şuan 34+4 üm geçen ay kanımda da çıktı baya araştırdım ve 5 gün boyunca sabah akşam bu tarifi yaptım geçti ayrıca iki kere tek kullanımlık antibiyotik vermişti doktorum bi işe yaramadı gece yatmadan önce içilen Yarım litre kaynamakta olan klorsuz suyun içerisine bir avuç dolusu (5-6 yemek kaşığı) beyaz dut kurusu atın ve altı dakika kısık ateşte kaynatmaya devam edin. Altıncı dakikadan sonra ocaktan indirin. Ilıyınca süzün, yarısı sabah aç karnına, diğer yarısını akşam aç karnına için.