Selam kızlar 11 + 5 haftalık hamileyim dün ikili test için doktora gittik cinsiyet için hocam bir tahmininiz var mı varsa da bana söylemeyin süpriz yapacağız dedim bir tahminim var ama haftaya gel daha net emin olayım öyle söyliyim dedi sanki kızlar biraz daha geç belli oluyor erkek midir acaba tahmin olduğuna göre