sdymtl Bugün aldım. Kullanan var mı? Memnuniyet nasıl merak ediyorum. Lansinoh çok pahalıydı. O kadar vermek istemedim açıkçası.
Acemianne__ sdymtl Ben kullanıyorum memnunum yani daha iyisi nasıldır bilmiyorum ama işlevini yerine getiriyor
0322sukran sdymtl 12 ocak tan bu yana kullanıyorum ilk günden beri meme reddi yaşadığım için çok memnunum gönül rahatlığıyla kullanabilirsnz