Catı muayenesi sonrası akıntılarım cok coğalmıştı hastaneye gidip göstermek istedim. Acilden giriş yaptık ebelere yönlendirdiler doğumhaneye gittik hemen muayene edicez dediler alttan muayene etti 4 cm acıklığın var bugün doğurursun dedi ama hastanede elektrikler kesik ve pazar günü oldugu ıcın biz seni şuan yatıramayız baska hastaneye göndericez dedi ben sancım yok diyorum bu hastanede takipliyim diyorum yarın kendi doktoruma gelirm diyorum nafile illaki gidicez neyse hazırlandım gittik ordada ebe muayene etmesinin gerektigini söyledi neyse ordada bi muayene oldm 2 cm acıklıgın var sancın yok doğum yok dedi nst ye bağladı sancı yok dedi ben seni şuan yatırsamda beklersin baska bısey yapmazsn dedi burda yatsanda bekliceksin dedi cıktım geldim şimdi evdeyim gercekten neye göre böyle farklı seyler soylenıyor anlamıyorum zaten stresliyiz heyecanlıyız korkuyoruz birde üstüne bunlar anlam veremiyorum. Moralim çok bozuldu . Şimdi evde bekliyorum. Varmı başına böyle birşey gelen size sormak istedim