Zehranurmete 38 haftalik hamileyim surekli uykum var bu durumu yaşayan var mi dogum belirtisi olabilir mi
Estrella Zehranurmete ay bazen çok gülüyorum. 38+3 şuan. Uykuya artık bir son vermek için dışarı attım kendimi bol d vitamini güneşten ohh mis gibi geldi. Yarın da eşim gelecek izine. Bebişe de 4 gün kaldı yeter artık bi enerji lazım 🐣🌸
Serapmehmet_19 Zehranurmete bugün 37 haftalık oluyoruz aynı şekilde kafamı kaldıramıyorum, bilmiyorum doğum yaklaştığı için mi değil mi
zeynepalmila Bende 38+3 üm bir yalandan enerjik oluyormuşum gibi oluyor hemen sonra uyku hali son haftalarında hareket edenler nasıl ediyor anlamış değilim
Zehranurmete Estrella gün mü verdi doktorunuz sezeryan mi.Benimde 2.hamilelik sezeryan olacak ama gün vermedi daha doktor