Tgcperi Yarın algomed hastanesine özgür beye gidecem memnun kaldınız mı renkli fotoğraf veriyormu ? Ve doğuma eşler girebiliyormu bilgisi olan paylaşırsa sevinirim
3-melek-annesi- Ben daha yeni buralarda gördüm yorumları çok fenaydı kimse memnun kalmamış algomed hastanesi olarak da dr olarakta